Родители и деца
Не можете да се регистрирате на форумот бидејќи истиот е префрлен на сајтот

www.roditeliideca.com.mk

HomeHome    Прашања/ОдговориПрашања/Одговори  Регистрирајте сеРегистрирајте се  ВлезВлез  
Share | 

Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Go down 
Отиди на страна : Previous  1, 2, 3, 4  Next
АвторПорака
LiMan
Случаен минувач
Случаен минувач

Female
Број на мислења: 69
Локација: MK
Поени: 9534
Registration date: 2009-08-25

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 3:24

How to have a Baby Boy

Timing intercourse: Have intercourse the day of Ovulation.

* Timing intercourse correctly is the most important factor.
Learn to detect when you ovulate and practice until you're sure you understand your body's signals that ovulation is approaching.
* The ideal time for intercourse is 12 hours before ovulation.
* Have intercourse only once on the day of ovulation.
* If you are tracking ovulation by the BBT method, time intercourse for the day of the "dip" in temperature before the BBT rise.
* If you are tracking ovulation by the CM method, time intercourse as close as possible to the shift from peak mucus back to thicker, cloudier mucus.

Why is this important?

* Conditions for conception are ideal on the day of ovulation, favoring the faster Y-sperm. The egg is released at ovulation and is waiting for the sperm, so the sperm don't use up their short lives waiting for the egg to show up. Also, the environment of the vagina becomes more hospitable to sperm at ovulation; the cervical fluid increases and becomes more slippery, making it easier for the sperm to swim, and also becomes more alkaline, helping the sperm to survive.

Abstinence: The father must not ejaculate during the 4 - 5 days before ovulation.

* Intercourse and ejaculation are okay up until 4 to 5 days before ovulation, but after that point the father must avoid any ejaculation until the day of ovulation.
* Always use a condom when you have intercourse, both before and after ovulation, to prevent the possibility of conceiving on days when it is more likely to have girl. (Except, of course, during your one attempt on the day of ovulation.)

* Avoiding ejaculation allows a higher sperm count to build up. Higher sperm count is associated with more male offspring.

Scrotal temperature: The father should "keep it cool".

* The father should make sure to avoid excessive heat around the scrotum, which can be caused by tight, hot clothing, or an overly hot workplace.
* Choose boxers. Even close-fitting underwear can make the scrotum too warm by holding it too closely against the body.
* No saunas, hot tubs, or scuba diving.
* Bicycling has been linked to impotence and reduced sperm count, so while you are actively trying to conceive you may want to choose another sport.

* The optimum temperature for sperm production is a little lower than body temperature, which is why a man's sperm factory is housed in a handy bag just outside the body -- the scrotum. If the temperature is too warm, sperm count for both X and Y sperm will be reduced, but the more fragile Y-sperm will perish first.

Sperm count: The father should avoid other causes of reduced sperm count.

* Illness can temporarily reduce sperm count, so if the father is sick you may want to delay your attempt until the following cycle.
* Smoking, drug and alcohol use, and exposure to toxic chemicals, can all reduce sperm count.
* Emotional stress is associated with lower sperm counts. You may want to check into relaxation techniques.
* Regular exercise and maintaining a healthy weight are lifestyle changes that can improve sperm count.
* Lack of certain vitamins and minerals can lower sperm count. You may want to try a nutritional supplement for enhancing male fertility
* If you're worried that you may have a low sperm count, you can use an at-home semen analysis kit to check your sperm concentration.

* Any form of stress, not just heat, can affect sperm production and lower sperm count.

Diet: The father may have some caffeine just before intercourse.

* The father can have a couple of cups of coffee (or other caffeinated drink) fifteen minutes to half an hour before intercourse.

* Caffeine gives both types of sperm a boost, but the Y-sperm would get a little more of a boost.

Female orgasm: Have one!

* The woman should try to have an orgasm during intercourse, ideally just before the man's. (If you don't, though, don't get too hung up about it.)

* Female orgasm causes the cervical fluid to become even more plentiful and alkaline, and thus more hospitable to the sperm, which would again favor the faster swimming Y-sperm.

Vaginal environment: Try to make the vagina as alkaline as possible.

* Douching: Enhance the vagina's alkalinity with a baking soda douche. If you do decide to douche, here is how to prepare a baking soda douche:
o Use 2 tablespoons of baking soda in warm (not hot) mineral or filtered water.
o Wash your hands and mix thoroughly in a clean glass.
o Cover glass with a napkin, and wait 10 minutes to allow to completely dissolve.
o Most drugstores have reusable douche kits available. You may also be able to buy an inexpensive disposable douche (with a removable top), and pour out the original contents. Since most douches are acidic, rinse very thoroughly.
Douching is linked to vaginal infections, and associated with pelvic inflammatory disease (PID), ectopic pregnancy, and infertility. Consult your doctor before using a douche.
* Dietary supplements and pre-conception gender diet:

Out of the several methods that were used over decades, the only method time tested and almost sure method is sex selection by ionic equilibrium, i.e. modification of diet before pregnancy.. You’ve made up your mind but your body's condition may be preventing the conception of your chosen gender.

By Altering your your body chemistry through a preconception gender diet prior to conception you can change the pH level in your body, and therefore, it can change the polarity of the egg. . The resulted charge will attract one gendermore than the other
Вратете се на почетокот Go down
Zvezdicka
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1683
Локација: Königstein
Расположение: Trudnicko :)
Поени: 12406
Registration date: 2008-08-29

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 3:41

dobro ajde da ne se cudime na zenata sto saka masko, sekoj si ima nekakva zelba. Ne sme tuka da sudime.
Vanco.f - veke napisav, edinstven nacin koj moze da ti garantira zacnuvanje na masko dete e selektivna geneticka obrabotka na spermata na mazot, potoa vestacko oploduvanje na tvoja jajce kletka pa implantiranje na embrion ili ti klasicen IVF.

Sve drugo ti e vezenje za dzabe.

Ako pak postoi pritisok od mazot za masko dete... slobodno kazi mu " sto ke si napravis toa ke ti rodam" edinstveno toj e vinoven/zasluzen za polot na deteto.
malotikve
Случаен минувач
Случаен минувач

Female
Број на мислења: 12
Локација: happyland
Поени: 9086
Registration date: 2009-11-12

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 3:41

Jas nema da te napagam.Veruvam deka najprvo sakas zivo i zdravo dete kako i site drugi sto sakaat. Postoi metoda na Shettles, moze ovde da vidis http://www.ovulation-calculator.com/shettlesmethod.htm za koja se tvrdi deka vo golema mera funkcionira. Nema nisto loso vo probuvanje barem gledaj da imas dobra zabava ako nisto drugo. Pa javi da znaeme!
vecki
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 4537
Локација: skopje
Расположение: екстра
Поени: 13330
Registration date: 2008-05-05

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 3:52

imam tri kerki i nikogas ne rekov nitu pomisliv da bide masko ,neka se zdravi pravi ,segde neka dava gospod .
a ako nekogas se resam za cetvrto a sakam da bide masko definitivno ke treba da go smenam majstorot
Ves
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1410
Локација: Насекаде по малку
Расположение: Многу гушкање!!!!!!!
Поени: 12032
Registration date: 2008-09-16

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 4:00

Samo sakav bebe , zivo i zdravo ......seedno zensko , masko .Otkako doznav deke nosam masko slucajno sretnav vo edno spisanie mislenja kako ovie podolu , i bas se sekavam deka vo periodot na zacnuvanje spontano sum gi ispolnuvala istive :2. The Environment

Male sperm prefer an alkaline environment and it is known that the area around the cervix is alkaline and therefore more friendlier to male sperm. By having intercourse in positions which favor deep penetration, the male sperm are more likely to thrive.

3. Diet

Women who consume at least their recommended daily calorific intake are more likely to make a baby boy. Additionally, foods which are recommended for women wanting to conceive a son include red meats, eggs, raisins, mushrooms, beans and bread. Also, eating saltier foods seems to favor the conception of a boy.
Ves
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1410
Локација: Насекаде по малку
Расположение: Многу гушкање!!!!!!!
Поени: 12032
Registration date: 2008-09-16

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 4:03

Ej , temava me potseti na snaata vo bogatata familija od serijata 1001 nok ...lele , lele sto zelba ke bese , kako nekoj preduslov za dobivanje nasledstvo .
Sun_shine
Искусен член
Искусен член

Female
Број на мислења: 355
Локација: Скопје
Расположение: tazno
Поени: 10864
Registration date: 2008-12-30

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 4:23

zar e tolku bitno polot na deteto....jas mislam deka site sakaat i masko i zensko no kakvo i da e ke se saka isto bez razlika na polot...taka da smetam deka ne treba da se optovaruva nekoj kakvo ke bide deteto..toa cista glupost..pa vase e stvoreno od ljubov.....ne od zelba da bide masko
vasidora
Ветеран
Ветеран

Female
Број на мислења: 672
Локација: sk
Расположение: vo neizvesnost:)
Поени: 9909
Registration date: 2009-09-17

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 4:45

E sega sto mi tekna, postojat nekoi mazi kaj koi spermata nosi samo X ili samo Y hromozomi. Na majka mi koleska ima 4 maski deca i na sala se ispitale i ispadnalo deka mazot nosi samo Y spermatozoidi , pa se smee na sala vika da znaev ke zastanev kaj vtorot ili kaj tretoto pa vika more site ke si gi imav pak.
A so mm se smeeme da ispitame kakvi nosi toj, oti pa nie mnogu sakame zenski deca da imame - nasi princezicki.
MamaMaja
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1124
Расположение: Детективско!
Поени: 11024
Registration date: 2009-01-27

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 6:51

Zvezdicka напиша:
dobro ajde da ne se cudime na zenata sto saka masko, sekoj si ima nekakva zelba. Ne sme tuka da sudime.
Vanco.f - veke napisav, edinstven nacin koj moze da ti garantira zacnuvanje na masko dete e selektivna geneticka obrabotka na spermata na mazot, potoa vestacko oploduvanje na tvoja jajce kletka pa implantiranje na embrion ili ti klasicen IVF.

Sve drugo ti e vezenje za dzabe.

Ako pak postoi pritisok od mazot za masko dete... slobodno kazi mu " sto ke si napravis toa ke ti rodam" edinstveno toj e vinoven/zasluzen za polot na deteto.

Знаеш како Ѕвездичке, многу се чудам, ама навистина.
Ако го отвори подфорумот неплодност и она ќе сфати зошто се чудам.
Луѓе плачат, се мачат со години да добијат дете, а ние тука ни успеало од прва па ќе извољеваме.
Се боцкаат, се подвргнуваат на процедури, тортури да додјат до тој дар од Бога,
а она, или било кој, ќе го плука Бога со тоа што бара машко!

Од мене само една желба за неа и сите како неа:

Да ви даде Господ едно здраво право девојче, да заплаче дома, па да се чудите што будали
сте биле да барате преку леб погача!
http://www.mmm.com.mk
Janaxxxx
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1005
Локација: Nekade po Evropa!
Расположение: Ubavo
Поени: 11358
Registration date: 2008-11-02

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 7:13

Abe ajde ova so temava e teska zaebancija, mozebi na nekogo mu e bitno deteto da e masko ili zensko ali toa sigurno e 0,0001 % od celata populacija gluposti, a i internetov e kriv so pisuvaat sekakvi glupoti vaka taka! I jas kako mamaMaja nemozam da se iznacudam za ova, a najveke me interesira sto mislat nekoj luge koga postavuvaat temi . da im pomine vreme ili da vidat so mislat drugite na glupi prasanje neznam ?!?!?!?!
Zvezdicka
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1683
Локација: Königstein
Расположение: Trudnicko :)
Поени: 12406
Registration date: 2008-08-29

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 7:19

MamaMaja se cudam i jas ama ete, ima sekakvi luge so sekakvi zelbi na svetov Smile
Zenata fino si prasa i nie i odgovorivme. Nema sto da se cudime mnogu nitu da pagame u nesvest sto nekoj se drznal da preferira masko ili zensko.

Mene prvo mi rekoa mozda e masko sega sigurno e zensko... izgleda dodek ne se rodi nema da znaeme sto e tocno. I da ti kazam ic ne mi e gajle, sto i da e moe e i sao da e zdravo i veselo. Pa nemam ni masko ni zensko uste taka da stvarno mi e se edno Smile

a za vanco.f, i site so specificni zelbi, samo ke kazam deka univerzumot ne funkcionira taka kako sto si zamislile oni. Ke dobijat toa sto im selduva.
Janaxxxx
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1005
Локација: Nekade po Evropa!
Расположение: Ubavo
Поени: 11358
Registration date: 2008-11-02

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 7:21

Ama nesto vanco.f ni ja/go nema da iskomentira zosto i e toa tolku vazno!
delfinka
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1033
Локација: bitola
Поени: 11536
Registration date: 2008-10-24

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 7:31

auuuuuuuuuuuu
dobro vo koj vek ziveeme bas me interesira?
dali vremeto se zaprelo za nekogo?
kako sto kaza mamy mnogu od nas go molime boga za porod za zivo zdravo bebce ama da barame zelbi za polot e toa mi e malce nepristojno
stoe ova moze da se naraca na koj sto ni treba?
ako e taka,ve molam edno bebce za mene(ne e vazno devojce ili masko)!
stefimama
Случаен минувач
Случаен минувач

Female
Број на мислења: 58
Локација: tamsi vamsi
Расположение: o.k.
Поени: 9209
Registration date: 2009-10-27

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 9:01

Jas imam masko dete i e moe i da bese zensko pak ke bese moe,ne gledam razlika,cedo e cedo,najbitno e da e zdravo rodeno b.y nie zenite sme samo nositeli na plodot,polot go nosi mazot,pa moj sovet e ili da go smeni mazot(majstorot) ili mazi da najde nekoj forum od mazi i tako moze ke najdat sovet za neostvareniot kopnez.
Damjana
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 1409
Локација: tuka sum...
Расположение: haos
Поени: 11574
Registration date: 2008-12-07

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 9:26

Jas imam devojce i ne bi ja "menuvala" za 1000 maski. Sto e ova bre, 19-ti vek? I uste nesto ke recam - koj nema devojce, ne znae sto propustil Smile
Ne deka ne bi go sakala isto deteto da bese masko, skraja da e ... ama devojce e dar od boga Smile
http://fotki.com/damjana
bubamara
Ветеран
Ветеран

Female
Број на мислења: 759
Локација: Skopje
Расположение: Ја сакам мојата сончка!
Поени: 12238
Registration date: 2008-06-02

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 9:35

Damjana напиша:
Jas imam devojce i ne bi ja "menuvala" za 1000 maski. Sto e ova bre, 19-ti vek? I uste nesto ke recam - koj nema devojce, ne znae sto propustil Smile
Ne deka ne bi go sakala isto deteto da bese masko, skraja da e ... ama devojce e dar od boga Smile
Е Дамјана, како од моја уста да ги извади зборовитеSmile
И навистина се чудам на прашањето, не ми е јасно..
EckaGj
Ветеран
Ветеран

Female
Број на мислења: 928
Поени: 10039
Registration date: 2009-06-30

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   12.11.09 9:40

Зошто страшно и чудно е прашањето?
Немора да веднаш да се реагира.
Да 21век сме но многу работи не се сменети.И сами знаеме дека во некои фамилии има притисок за дете воопшто или за машко дете.
Зошто да не се праша,може некој ќе има совет?Вреди да се праша.
И јас велам живо и здраво само да е .
vanco.f
Случаен минувач
Случаен минувач

Female
Број на мислења: 5
Локација: Gevgelija
Расположение: srekno
Поени: 9082

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 1:26

Zdravo na site, no najprvo bi se obratila kon vasidora i biljana koi mi odgovorija na temata. Kako stepen na obrazuvanje imam zavrseno t.e. diplomirano na hemiskiot fakultet kako hemiski tehnicar i predavam vo gimnazijata vo Gevgelija po predmetot hemija a ponekogas ja zamenuvam koleskata koja predava biologija. Odnosno veruvam ke se slozite deka tie dve nauki se vo blisko srotstvo. Pa trgnuvajki od toa mozete da pretpostavite kolku samo knigi i seminari mi se procitani i pominati vo vrska so ovaaa tema. Kako vtor a mozebi i najbiten fakt jas sum mazena za diplomiran oficer na Voenata Akademija vo Skopje koj sega raboti i e komandir na sektorot za obezbeduvanje vo eden od zatvorite vo Makedonija (od bezbednosni pricini ne go otkrivam imeto i mestoto na zatvorot a smetam deka toa sega ne e tolku bitno). Znaci sakam da kazam deka imotnata sostojba mozebi ne e na zaviduvaco no e na zadovolitelno nivo za odgleduvanje na barem spored mene 3-tri a spored soprugot 6-sest deca. Kako tret faktor e toa sto i jas i mazot mi sme bile i seuste sme aktivni sportisti i odrzuvaci na kondicionata sposobnost kaj obete nasi tela. Mene prasanjeto mi bese i kako odgovor ocekuvav nekoj da mi dade i toa sto i pokraj tolkute knigi, ispiti i seminari sto sum gi pominala (uspesno se nadevam) dali postoi mozebi ne sto procentno sigurno no sepak resenie ili nacin da znaes koga mazot ke gi "ufrli" X hromozomite vo jajce kletkata na zenata. Izvinete me ako bev premnogu dolga vo izlaganjeto no nisto neadekvatno nemam kon odgovorite upateni od vasidora i biljana.pozdrav!
kiki-riki
Ветеран
Ветеран

Female
Број на мислења: 768
Локација: мак
Поени: 9665
Registration date: 2009-09-30

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 2:14

како на хемичар да кажам една бабина деветина сега не се сеќавам точно како беше ама нешто вака пред секс жената да ги мие интимните делови со *киселина* односно *база* во смисла на ПХ фактор бидејќи едното ги уништува Х а другото У хромозомите- дали има вистина незнам, ама тоа е твоја област па можеш да истражиш колку има вистина во ова па ако откриеш нешто пиши
Vesna Blazevska
ВИП личност
ВИП личност

Female
Број на мислења: 896
Расположение: generalno dobro
Поени: 10955
Registration date: 2009-04-28

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 3:03

Pa vanco f. ubava semejna istorija napisa...samo vodete ljubov i od planiranite 6 se nadevame deka ke ima masko. Jas iskreno sum cula za ovie "finti" - pr sex vo dogi poza, posle ili za vreme na ovoluacija za masko, misionerka ili zenata gore pred ovulacija za zensko - provereno e kaj drugarka mi deka dava obraten efekt, taka da misloam deka tuka gospod si mesa prsti. Zatoa sakajte se i gospod ke vi dade sto si sakate.
Girl*****
Редовен посетител
Редовен посетител

Female
Број на мислења: 247
Расположение: не многу добро
Поени: 11339
Registration date: 2008-09-05

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 3:58

Vesna Blazevska напиша:
uste da bese taka ednostravno, da idese po naracka dali ke imame masko ili zensko...i balkanov sve muzi ke bea...ke nemase koj da raga posle

Aко немаше да се чудам како на она погоре (мислам на прва страна ).Сите ние имаме желба за вакво или онакво или какво било ама за мене е најинтересно да не знам што е
vasidora
Ветеран
Ветеран

Female
Број на мислења: 672
Локација: sk
Расположение: vo neizvesnost:)
Поени: 9909
Registration date: 2009-09-17

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 4:56

vanco.f напиша:
Zdravo na site, no najprvo bi se obratila kon vasidora i biljana koi mi odgovorija na temata. Kako stepen na obrazuvanje imam zavrseno t.e. diplomirano na hemiskiot fakultet kako hemiski tehnicar i predavam vo gimnazijata vo Gevgelija po predmetot hemija a ponekogas ja zamenuvam koleskata koja predava biologija. Odnosno veruvam ke se slozite deka tie dve nauki se vo blisko srotstvo. Pa trgnuvajki od toa mozete da pretpostavite kolku samo knigi i seminari mi se procitani i pominati vo vrska so ovaaa tema. Kako vtor a mozebi i najbiten fakt jas sum mazena za diplomiran oficer na Voenata Akademija vo Skopje koj sega raboti i e komandir na sektorot za obezbeduvanje vo eden od zatvorite vo Makedonija (od bezbednosni pricini ne go otkrivam imeto i mestoto na zatvorot a smetam deka toa sega ne e tolku bitno). Znaci sakam da kazam deka imotnata sostojba mozebi ne e na zaviduvaco no e na zadovolitelno nivo za odgleduvanje na barem spored mene 3-tri a spored soprugot 6-sest deca. Kako tret faktor e toa sto i jas i mazot mi sme bile i seuste sme aktivni sportisti i odrzuvaci na kondicionata sposobnost kaj obete nasi tela. Mene prasanjeto mi bese i kako odgovor ocekuvav nekoj da mi dade i toa sto i pokraj tolkute knigi, ispiti i seminari sto sum gi pominala (uspesno se nadevam) dali postoi mozebi ne sto procentno sigurno no sepak resenie ili nacin da znaes koga mazot ke gi "ufrli" X hromozomite vo jajce kletkata na zenata. Izvinete me ako bev premnogu dolga vo izlaganjeto no nisto neadekvatno nemam kon odgovorite upateni od vasidora i biljana.pozdrav!

vanco.f, uf od kade da pocnam?!?
Kako prvo sekoja cest sto si diplomiran hemiski tehnicar, jas sum inaku magister po tehnicki nauki i ova e mesto kade site sme FORUMDZIKI a ne da se rangirame po stepen na zavrseno obrazovanie. Kako vtoro, ne svakjam sto imase vrska rabotnoto mesto na tvojot maz ama ajde i toa nema vrska.
I kako posledno a i najvazno, dokolku go napisese izlaganjeto sto go napisa kako odgovor na mene i biljana uste na pocetokot, mozebi nemase da predizvikas desetina vcudoneviduvanja i zacuduvanja. Sto me vodi do glavnata cel na moeto izlaganje deka dokolku se izrazese na soodveten nacin uste vo start ke gi dobiese i soodvetnite odgovori. Pa zatoa sme i tuka, da si pomagame edna so druga i da si davame soveti.
pozdravce
P.S. Go podvlekov so crveno X vo tvojot post. Samo da te potsetam deka ako mazot ufrli X hromozom vo tvojata jajce kletka, ke si dobies kerkicka. Jas iskreno ti pozeluvam da si dobies ne edno tuku dve bliznacinja i toa maski ako ti e golema zelbata za masko dete.
M\Administratori, izvinete sto izlegov malku off topic, ama morav, ne me drzese mesto.
vanco.f
Случаен минувач
Случаен минувач

Female
Број на мислења: 5
Локација: Gevgelija
Расположение: srekno
Поени: 9082

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 18:54

zdravo, vi posakuvam prekrasen i ubav den na site! Posebno dobro utro na vasidora koja na 25 godini stanala magister, nesomneno stanuva zbor za visoko intelegentna licnost. Inaku toa e retkost vo nasata drzava sigurno zavrsila na nekoj od privatnive koledji vo skopje. Samo na niv tolku brzo se zavrsuva, no ne velam i nekvalitetno,nemojte da me svatite pogresno! Izvinete sto uste nautro pocav so analiziranje. Sakam da vi objasnam zosto pocnav so stepenot na obrazovanie na roditelite i imotnata sostojba na semejstvoto kako edni od najbitnite faktori za ostvaruvanje i funkcioniranje na edno semejstvo vo denesno vreme. Ne znaci vo celost deka site roditeli treba da imaat zavrseno visoko obrazovanie za da gi stvorat i upatat nivnite deca po pravilniot pat vo zivotot sto im prestoi. Veruvam deka skoro site bi se slozile so ovie zborovi. No sepak postoi eden mal procent kade se cuvstvuva taa praznina na skoluvanje so koe samite roditeli znaat sto e obrazovanie, vospituvanje i pravilno razvivanje na decata, so toa sto permanentno bi go prenesuvale na nivnite podmladoci. Obrazovniot stepen na mojot soprug go naglasiv so cel, mozebi ste znaele ili eve sega ke doznaete deka tamu na taa Voena Akademija momcite disciplinski i odgovorno pravilno se hranele, obrazuvale, fizicki i umstveno se nadgraduvale i red drugi maski raboti koi gi izvrsuvale se so cel da stanat toa sto se. Analogno na ova smetam i znam deka za stvoruvanje na zdravo dete potrebni se i zdravi i fizicki roditeli, pa sigurno ako roditelite se narkomani tesko deka ke bite deteto "ispravno" ete da recam. Sega ne znaci deka site tatkovci treba da zavrsat Voena Akademija, tamam rabota, sto ke bite togas so ostanatite fakulteti. Golema blagodarnost na vasidora sto me ispravi vo mojot lapsus, obicno koga sum iritirana znam rabotite pogresno da gi spomnam. Kako moja ispovet bidejki bese spomnato pritisok za masko dete, bi vi otkrila deka jas kako dve godisna snaa od nikoj vo familjata nemam pritisok za polot na deteto. Ete ziveam so svekorot i svekrvata koi se prekrasni luge i uste vo pocetokot me prifatija kako nivno rodeno ceto sto duri do sega so nisto ne me povredile ili navredile, pa za ponatamu samo Gospod znae. Vo pocetokot i za vreme na cela bremenost tie me gledaa i neguvaa podobro duri i od moite roditeli koga bev mala i razbolena. A vo pocetokot koga ostanav bremena jas neli kako zenko pred da go doznaeme polot na deteto si "vlecev" nakaj zensko a mojot soprug zamislete iznenaduvacki smireno ne se zamarase za toa tuku neli kako sto velat starite taka i toj velese "da bide zivo i zdravo". I koga se porodiv uste od prviot den se "povrzaa". Denes malata Despina bez tatko i ne moze nitu edna minuta. Mozam slobodno da ja ostavam na soprugot po cela nedela i poveke a taa da ne me bara. Sega da ne ispadne deka mojot soprug e svetec, sovrsen tatko ili neotkrien maneken-kako sto toj cesto znae da se narece sepak kako dvigatel na semejstvoto so site prevzemeni semejni obvrski pocnuvajki uste od 24-tata godina, do denes barem uspesno go vodi semejstvoto i redot vo kukata a kako eden od pomladite tatkovci se izdvojuva po samata grizlivost i nacin na tretitanje i vospituvanje na decata sto veruvam sekoj bi mu poozavidil. Eve kako na primer Despina koga napolni edna godina znaese kako se vklucuva televizorot a kako se isklucuva sega na godina i pol samata gi menuva televiziskite kanali i toa od dalinskiot upravuvac. Mobilnite telefoni voopsto ne i prestavuvaat problem, pa duri i na samata tastatura znae kade e enter, spase, Caps Lock i Delete i seto toa zasluga na tatko i. Uste od prviot den mi bese placliva nekako temperamentna vo dvizenjata pa i vo zboruvanjeto. Zamislete znae da broi do 5. Celoto semejstvo se naviknavme na taa bucna no mila vreva sozdadena od toa malo sustestvo sto duri i se cudam kako sme pominuvale pred da se rodi. Znaci nemojte da me svatite pogresno jas si go dobiv mojot dar sakam sega prekrasno da go izraduvam mojot soprug i da si daruvame zdravo masko dete a toa sigurno ne bi go napravila po vestacki pat, odnosno prirodno si e prirodno neli! Pozdrav!
Emilija
Форумски зависник
Форумски зависник

Female
Број на мислења: 2700
Расположение: со тројцата мускетари
Поени: 12309
Registration date: 2008-07-11

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 19:06

Ве молам престанете со прозивки и непотеребни објаснувања и дообјаснувања. Ја однесовте темава во друг правец. Задржете се на темата, доволно е јасна.
nata
Искусен член
Искусен член

Female
Број на мислења: 517
Локација: makedonija
Поени: 10390
Registration date: 2009-05-15

ПишувањеПредмет: Re: Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?   20.11.09 19:16

Да се влијае на полот не никако по природен пат, мајка природа или господ бог кој како сака ќе рече, ама да си нарачаш бебе немам слушнато до сега ни прочитано.

Може ли да се влијае на полот - Момче или Девојче ?

Преглед на претходна тема Преглед на наредна тема Вратете се на почетокот 
Страна 2 of 4Отиди на страна : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Не можете да одговарате на темите во форумот
Родители и деца ::  :: -